متن آهنگ از ما بهترون از بهزاد پکس و مهدی همت
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein
عزیزتو هم یکم حوصله کن بغزتو نشکن اشک نریز وقتی بِهِم گفتی برو جدایی رو سَر کشیدم از اولش نیومدی منم به آخر رسیدم ******************* برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید میگن دلت این روزا با همه مهربون شده میگن اسیر دستای از ما بهترون شده گفته بودی که بعد از من زنده نمی مونی ولی رفتی با از ما بهترش تو گوشِ آبروم زدی [x2] میگن مُردم این روزا یه حس تلخه دیگه احساسی نیست تو این جسمِ سَردم من عشق اولِ تو نبودم حتما گفتی دورو اطرافیانِ تو حسودن از دَم من درونم از هر غمی که بگی پر شده بگو فلانی دیوونست این روزا خُل شده چون توی بی معرفت به پُستم خوردی وقتی چند روزی نبودی گفتم حتما مُردی تو گوه خوردی با کی اونا حرفِ تو نبود گفتم برگرد بدونِ تو سرد خونمون نه تقصیرِ تو نبود بهت پرو بال دادم خودم باعث شدم عُمریو سرکار باشم چه حالی داری بگو یه احساسِ مسخرست آماره خرابتو این روزا میشنوم از همه من میشکنم از غمت تو خوشحالی با اون دارم زَجِه میزنم بین خوشحالی یا تون اگه صاف و ساده بودم خواستم بازیچه نباشی از ما بهترش اومد رفتی بی خیالِ ما شی وقتی اَمسالِ تو همشون آهن پرستن اینجوری ترجیح دادی که ما پیاده باشیم باشه بازم خیالی نیست عادت این روزا برام اینجوریم نمیمونه عوض میشه حالو هوام امروز دیگه پشمونی فایده نداره بی مرام منم میرم خط میزنم رنگِ تاریک شبام میگن دلت این روزا با همه مهربون شده میگن اسیر دستای از ما بهترون شده گفته بودی که بعد از من زنده نمی مونی ولی رفتی با از ما بهترش تو گوشِ آبروم زدی [x2]
 




:: برچسب‌ها: متن آهنگ از ما بهترون از بهزاد پکس و مهدی همت , تکست ها بهزاد پکس ,
:: بازدید از این مطلب : 3551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: